|
Най-Най-Най-Добрите Финансови Високотехнологични Фирми в Европа
дата: 06/02/2014 00:02ч. 342
|
|
1 бр.
|
|
|
Форбс вече представи едни от най-големите бизнеси във Великобритания, които са били представени във FinTech50, нов вид класиране на най-иновативните и креативни финансови компании.
Потенциални нарушители, които нарушават опитите на големите компании и девствените стартиращи фирми да се борят, да създадат нови начини на работа в целия финансов сектор и извън него. От новоизгряващите компании също не липсват в Европа
Тези фирми имат много общи характеристики, включително изобретателност и търговски нюх , но преди всичко , те се отличават със своите амбиции и глад за успех.
Тук е ще ви представим най-доброто от това, което континентална Европа може да предложи:
CA Appstore
Никога не бихте си представили, че френска фирма би могла да е потенциален конкурент за Apple или Google, въпреки това App Store Credit Agricole печели тази чест. The Appstore е портал, който позволява на предприемачите да развиват приложения за мобилни телефони, за 21-те милиона клиенти на банката, както и на клиентите на конкурентни институции.
Предприятията предлагащи финансови услуги в цяла Европа са все по- нервни относно потенциално разрушителния ефект на новите участници в техния пазар - Credit Agricole е изправен пред страха , че няма да бъде в състояние да победи новаторите.
FidorBank
Надявате се да печелите по-висок лихвен процент от спестяванията си? Ако сте с FidorBank , тайната е да убедите повече хора да ви харесва на Facebook. Банката плаща 0,5 на сто годишна лихва върху касови наличности, но скоростта става по-висока в месеца, когато привличе по-голям брой харесвания.
Германския Fidor е банка част от партньорска мрежа, която предлага все по-голям брой услуги - всичко от спестявания и заеми до чужда валута и много други финансови услуги. Функцията Facebook може да се окаже нещо като трик, но със сигурност това е евтин изискан маркетинг.
Klarna
Тази шведска компания вече е успяла да вдигне капитала от инвеститори, включително Sequoia Capital и General Atlantic. Тя предлага решение - онлайн плащане, което позволява на клиентите да плащат за техните стоки, само след като са получили своите поръчки, което силно увеличава оценките за тях, за удовлетвореността на търговците, от които купуват .
Хитрото е, че технологията Klarma позволява, да се вземе кредит и да се намали рискът от измами от страна на търговците. След осем години на растеж Klarma има 850 служители, в седем европейски страни и има повече от 12 милиона клиенти .
Nagraid
От своята швейцарска база, Nagraid има гледка от птичи поглед към най-известните производители на часовници в света - тя също е в бизнеса на миниатюризация, макар и в различен контекст . Компанията прави сложни електронни компоненти, предназначени за фирми търсещи подобрения на сигурността - нейните устройства са от банкови карти, до предоставяне на решения за проследяване на дейстията по веригата на доставките. Секторът на финансовите услуги е основен клиент , но Nagraid има отпечатък и в много други сектори.
Paymill
Малките предприятия по целия свят споделят подобна фрустрация : ръстът на електронната търговия оказва все по-голям натиск върху компаниите, да търгуват онлайн, но интернет платежните системи могат да бъдат скъпи , тромави и несигурни за организации в определен размер. Paymill, е германски бизнес, които бързо комбинира подписване за малки бизнес клиенти с иновативна услуга за онлайн плащания, която съчетава простотата на ниски такси и впечатляващо ниво на обслужване на клиентите.
Synerscope
Big Data е валута, с която фирмите се надяват да купуват все по-голям пазарен дял, но има остър недостиг на учени с помощта, на които специалистите да могат, да използват своя потенциал. Холандския Synerscope смята, че технологията му ще реши проблема с недостига на таланти - той изгражда системи за обработка на данни и инструменти за анализ, които специалистите могат да използват, за да се стигнат до същите прозрения като учените. В застрахователния сектор, където продуктите на компанията, вече са в употреба, клиентите вече са подобрили маржовете си от около 4 на сто.
|
КОМЕНТАРИ
|