100 котки в магазин на IKEA

публикувано от administrator на дата 04/08/2014 15:08ч.  Прочетена 148

   1 бр.    1 бр.

Успешните примери за герила маркетинг (guerrilla marketing) по света са много. Тук е представена една интересна идея на маркетинг екипа на IKEA, Великобритания.
През 2010 г. IKEA кани притежатели на котки да участват заедно с домашните си любимци в рекламна кампания. Избрани са 100 котки, които са пуснати в магазина за мебели.
Авторите на кампанията на IKEA Happy Inside” заснемат клип и показват кадри, в които котките са се настанили удобно върху различни мебели на магазина. Всички сме виждали изражението на котка, която се излегнала спокойно. Целта на рекламните специалисти е да предизвикат у зрителите асоциация за комфорт и удобство.
Кампанията се допълва с филм „зад кулисите“ в магазинa, с онлайн конкурс на фен страницата и игра на уеб сайта.


https://www.youtube.com/watch?v=Z7vXP3tHzhA

 

КОМЕНТАРИ напиши коментарнапиши коментар

 

РЕКЛАМА

Винаги актуална реклама

 

 

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

Последвайте ни в социалните мрежи и споделяйте информацията,която ви вълнува

РЕКЛАМА

Винаги актуална реклама