Грийнпийс с нова кампания срещу Лего

публикувано от administrator на дата 01/07/2014 14:07ч.  Прочетена 126

   1 бр.   

Грийнпийс обяви своя кампания срещу Лего, заради партньорските отношения на компанията с Шел. Целта на Грийнпийс е компанията за производство на играчки да преустанови договора си с Шел.
Активистите на организацията настояват Лего да спре дистрибутирането на брандираните играчки с логото на Шел, които са близо 16 млн. и се разпространяват в бензиностанциите на Шел в 26 държави.
Главният изпълнителен директор на Лего Йорген Виг Кнудщроб обяви, че компанията иска да остави положителен отпечатък в социалната сфера и да запази планетата чиста за идните поколения.
От друга страна Грийнпийс заявяват, че новото находище в Арктическия океан на Аляска, застрашава уникалното водно биоразнообразие и околната среда.
Според Ян Дъф, тийм лидер на кампанията, Грийнпийс е сключил договор с Лего, за да изгради свой положителен образ сред децата и според него това е недопустимо.
Лего постоянно заявява своята загриженост за чистотата на околната среда и се гордее с факта, че рециклира 90% от производствените отпадъци. За последните 5 години Лего е увеличил енергийната си ефективност с 30%. Компанията обеща да произвежда повече енергия от възобновяеми източници, отколкото изразходва в момента. Също така специалистите на компанията разучават нови технологии, които да заместят пластмасата, произведена от нефтени продукти.
Партньорството между Лего и Шел датира от 1960 г. През 90-те Лего започна производството на брандирани играчки с логото на Шел.
Относно проучвателните сондажи на Шел в арктически води, в момента те са преустановени. Това дава надежда на Грийнпийс, че ще успее чрез кампанията си да противодейства на Шел и сондажите да бъдат окончателно прекратени.


Източник: www.theguardian.com

 

КОМЕНТАРИ напиши коментарнапиши коментар

 

РЕКЛАМА

Винаги актуална реклама

 

 

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

Последвайте ни в социалните мрежи и споделяйте информацията,която ви вълнува

РЕКЛАМА

Винаги актуална реклама