|
Как да изберем правилното лого за нашата компания?
публикувано от administrator на дата 15/08/2014 10:08ч. 284
|
|
1 бр.
|
|
|
Фирмите с амбиции, трябва да имат запомнящо се лого. Това е първото, което клиентите виждат от дадена фирма, затова е много важно да бъде подходящо и да остави правилното впечатление.
Логото, точно както всички изображения, дава голяма информация за това какво е, каква е фирмата и какви са ценностите ѝ. Въпреки това малките фирми не обръщат достатъчно внимание на тази важна част от маркетинговите си инструменти.
Затова, когато изготвяте дизайна на логото си, трябва да внимавате то да бъде опростено, лесно за запомняне и логично.
Независимо дали сега започвате да работите по логото си или искате да го промените, обмислете внимателно цветовете, формите, шрифтовете, които ще използвате, както и емоциите, които искате то да подсказва. Ако логото Ви не отговаря на идентичността и ценностите на фирмата Ви, то само ще навреди на маркетинговите Ви усилия и ще повлияе негативно на популярността и доверието към марката.
Формата
Формата на логото означават много, тя предава значение на марката и дава допълнителна информация за идентичността на фирмата и това, което тя иска да предаде на клиентите си на емоционално ниво.
Овалните дизайни например, могат да подбудят идеи за позитивизъм, издръжливост, насоченост към общността и дори женственост.
Ъгловатите дизайни се асоциират с баланс, симетрия, сила, професионализъм и ефективност.
Триъгълно лого създава впечатление за мъжественост, сила, научна, правна и дори религиозна насоченост.
Линиите в логото също имат значение. Хоризонталните линии се асоциират със спокойствие и насоченост към обществото, докато вертикалните се свързват със сила, агресия и мъжественост.
Шрифт
Точно както цветовете, шрифтовете идентифицират марката и общо взето комуникират по същия начин, както и формите.
Ъгловатите шрифтове разкриват, че марката Ви е динамична, докато закръглените шрифтове се асоциират по-скоро с младежкото и създават усещане а по-голяма мекота.
Удебелените шрифтове изглеждат по-мъжествени, докато наклонените (курсивните) са по-женствени.
Основното правило е, че най-добрия вариант е да имате един шрифт в логото, но ако Ви трябва повече от един, ограничете се до два. Трябва да се уверите, че избрания шрифт е ясен, лесен за разчитане и идентичен с шрифтовете, които използвате в рекламните си материали.
|
КОМЕНТАРИ
|