Основни грешки на служителите при работа с клиенти

публикувано от administrator на дата 25/07/2014 14:07ч.  Прочетена 154

   1 бр.   

Добрите умения за работата с клиенти се изискват във всяка бизнес сфера. Тук сме изброили някой от качествата, които работодателите трябва да развиват у служителите, които работят с клиенти.

Служителите трябва да са добре ориентирани в конкретната обстановка.
Компаниите не наблягат на задълбоченото обучение на новите си служители. Честа практика в по-малките компании е новият служител да бъде инструктиран за основните си задължения, след което той трябва сам да търси начини и отговори на проблеми, възникнали в хода на работата. За да е ефективен един служител в работата с клиенти, той трябва да получи по-обстойно обучение и инструктаж от работодателя си и да може да реагира адекватно на всички непредвидени ситуаци

Служителите не ценят времето на клиентите и ги размотават
Клиентите често са изправени пред предизвикателството дадена компания да не спази уговорен срок или служител да забави клиент, поради своя грешка или пропуск. Златно правило в работата с клиенти е, че дори даден продукт да е с отлично качество, ако е доставен със закъснение, се възприема подсъзнателно от клиента за дефектен.

Клиентите са облагани с прекалено големи такси и комисионни.
Дори стойността на таксата да е символичн, фактът, че клиентът трябва да плати допълнително оказва отрицателен ефект върху неговото впечатление за компанията. Психологически проучвания са доказали, че клиентът е склонен доброволно да плати по-големи такси за услуга, от която е доволен.

Служителите са по-малко информирани от клиентите.
Всяка компания трябва да предостави информация на своите служители за продуктите или услугите, които предлага. Така те ще бъдат добре осведомени и ще са експерти в своята област, което реципрочно ще провокира уважение и доверие от страна на клиентите. Незнаещият и некомпетентен служител е причина номер едно за провалена продажба или сделка.

 

КОМЕНТАРИ напиши коментарнапиши коментар

 

РЕКЛАМА

Винаги актуална реклама

 

 

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

Последвайте ни в социалните мрежи и споделяйте информацията,която ви вълнува

РЕКЛАМА

Винаги актуална реклама