Правим ремонти по-често в сравнение с останалите домакинства в Европа

публикувано от admin на дата 04/06/2014 12:06ч.  Прочетена 138

   1 бр.   

Българските семейства правят освежаващ ремонт с боядисване по-често в сравнение с европейските домакинства. Това показват данните от проучване на компанията за бои и лакове „Оргахим”-Русе. Според изследването 70% от запитаните предпочитат да свършат това сами, а 30% се доверяват на специалисти. При избора на латекс, най-важно значение заема цената и доброто му покритие. Анкетата е направена от GfK по поръчка на „Оргахим” в края на миналата година и в него са взели участие хора, които са правили освежителен ремонт или планиран такъв в следващите 12 месеца.
1/3 от семействата споделят, че купуват продукти за боядисване поне веднъж в годината, а 25% казват, че правят това един път на 4-5 г. За Европа такъв ремонт се прави в рамките на 3 до 7 г. 83% от жителите на Стария континент изказват мнение, че правят по-рядко обновление, защото дейността по него е твърде изморителна и трудоемка. За почти половината, по-честото боядисване не е оправдано финансово.
При изнасянето на данните от проучването, „Оргахим” обявиха, че до края на годината се надяват да възстановят напълно обемите на производство в завода за смоли отпреди пожара. Инцидентът се случи през 2012 г., когато цеховете пострадаха значително и производството беше намалено.
Според компанията интересът на българите при покупка на бои и латекс е предимно в средния към висок ценови сегмент. Малко са продажбите на скъпи продукти, има потребители, които проявяват интерес и към по-евтините. Това обяснява маркетинг-мениджъра на „Оргахим”. Специално за русенската компания делът на по-специалните им бои с ефекти засега е малък и заема под 10%. Честа практика е клиентът да предпочете в последния момент да купи по-скъпа боя или латекс, въпреки че е имал нагласа за по-евтин продукт.

 

КОМЕНТАРИ напиши коментарнапиши коментар

 

ДРУГИ НОВИНИ

Най-важната информация през изминалите дни      

Lufthansa вдига цените на билетите с повече от 5% през септември

С повече от 5% ще увеличат цените на самолетните билети Lufthansa от 1 септември. ...

01/07/2015 09:07 ч.

Бизнесклиматът у нас се влошава

Данните на НОИ показват, че бизнесклиматът у нас се влошава за пръв път от пет месеца насам....

01/07/2015 09:07 ч.

КЗК проверява Pizzetti дали са италиански

КЗК се самосезира да провери продукта на „Чипита България” – Pizzetti, дали се прави по италианска рецепта. ...

01/07/2015 09:07 ч.

Бизнес кредитите достигнаха до най-ниското си ниво за 6 г.

Фирменото кредитиране се е свило до най-ниските си нива за последните 6 години, въпреки рекордно ниските лихви. ...

30/06/2015 09:06 ч.

10 000 туристи са посетили остров Св Анастасия през този сезон

От откриването на сезона близо 10 000 туристи са посетили остров Св. Анастасия. ...

30/06/2015 09:06 ч.

Искат да станат майки 77% от жените

Проучване на агенция „Екзакта Рисърч груп” от този април показва, че 77% от жените в репродуктивна възраст, които все още нямат деца, са си поставили за главна цел в живота да станат майки. ...

30/06/2015 09:06 ч.

Най-популярният киногерой е Индиана Джоунс

Класация на сп. „Емпайър” определи археологът Индиана Джоунс за най-популярния герой на световното кино. ...

29/06/2015 09:06 ч.

Готвят матури за учителите и директорите

От външни оценители ще се атестират учителите и директорите на всеки 4 години. ...

29/06/2015 09:06 ч.

САЩ разполагат военнна техника у нас

Министърът на отбраната на САЩ - Аштън Картър заяви, че ще разположат танкове, артилерия и друго военно оборудване в източната и централната част на Европа....

29/06/2015 09:06 ч.

 

 

 

Виж всички новини

РЕКЛАМА

Винаги актуална реклама

 

 

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

Последвайте ни в социалните мрежи и споделяйте информацията,която ви вълнува

РЕКЛАМА

Винаги актуална реклама